T5, T6 & T6.1 TWIN-MONOTUBE-PROJEKT-LIFT verhogingskit Multivan, Transporter, Caravelle T32
met klembevestiging op vooras
Afstelling van de gewenste liftkit VOOR + ACHTER tot op de millimeter nauwkeurig, of het nu gaat om een ??volledig uitgeruste California, Multivan, complete ombouw, lange of korte wielbasis, plus maximaal comfort plus hardheidsaanpassing, plus nog meer neerwaartse slag - meer is niet mogelijk! Het probleem was tot nu toe dat bij alle conventionele liftchassis, door de verschillende uitrustingen (DSG/schakelaar, pop-up dak, uitschuifdelen, AHK, etc.) en wielbases vooraf een nauwkeurige prognose van de lift niet mogelijk is. . Dit is het einde van dit met dit chassis! Als bijvoorbeeld het idee is dat het voertuig voor en achter een exacte hoogte van 490 mm moet bereiken (gemeten vanaf het hart van het wiel tot de rand van het spatbord), kan dit chassis voor en achter exact op de millimeter worden ingesteld. achter, rechts en links met dit chassis! Deze XL - lange KONI-ADJUST-SENSITIV-AT schroefveren bieden een traploze hoogte- en hardheidsverstelling aan de voorkant van buitenaf (boven) met het meegeleverde handwiel! De achteras heeft ook een traploze externe hoogteverstelling en is ook verstelbaar in hardheid, maar hardheidsverstelling aan de achterzijde wanneer deze is verwijderd. Bovendien zijn ze trouwens nog langer en comfortabeler dan de Bilstein dempers en gebaseerd op onze succesvolle Twin-adjust-Projekt-sensitive schroefsets! Maximaal comfortabele, gevoelige lift die ook een zeer aangenaam effect heeft op lange afstanden en het dagelijks leven. Plus een nog langere kap (XL-lengte) om niet alleen gemakkelijk slikken in het terrein te bieden, maar ook een betere verstrikking, plus de mogelijkheid om de rebound-hardheid aan te passen. Natuurlijk werden de veren opnieuw perfect ontworpen en gecoördineerd door de ingenieurs van Eibach Duitsland. En natuurlijk geproduceerd bij Eibach Duitsland met de best mogelijke zetsterkte, breeksterkte en duurzaamheid wereldwijd! Het maximale dat technisch mogelijk is! Een nieuwe maatstaf op het gebied van hoogte, comfort en offroad-mobiliteit. Met productie bij Eibach Duitsland en KONI zijn duurzaamheid en bezinkbaarheid gegarandeerd. Bij voertuigen met DCC moet de DCC correct worden uitgeschakeld nadat de schokdemper is vervangen. Het instelbereik van het heffende schroefdraadchassis is ca. +10 tot +45mm en in het rapport beperkt tot een standhoogte van max. 490mm, waarbij nog restdraad aanwezig is.
Typegoedkeuring en montagehulp Download
.