SNELLE LEVERING

UITSTEKENDE SERVICE

GROOT ASSORTIMENT

RUIME VOORRAAD

VRIENDELIJKE KLANTENSERVICE

FAQ - Veelgestelde vragen

MIJN ACCOUNT

Allereerst klikt u rechtsboven op de startpagina op de knop AANMELDEN.

Bent u reeds klant bij ons, dan hoeft u enkel hier uw e-mailadres en wachtwoord in te vullen. Vervolgens klikt u op Vervolgens klikt up op AANMELDEN en wordt u automatisch ingelogd.

Heeft U nog geen account, dann moet u klikken op NU REGISTREREN.
Vervolgens voert U eenmalig uw gegevens in en is uw account klaar.
Het is helaas niet mogeljk te bestellen zonder account. Registreren is uiteraard kosteloos.

Om uw wachtwoord aan te passen, moet u eerst inloggen. Vervolgens klikt u op MIJN GEGEVENS.
Daarna klikt u op WACHTWOORD. Dan kunt u uw wachtwoord vernieuwen.

Als u zich inlogt, klikt u op de link WACTHWOORD VERGETEN. Dan voert u uw e-mail adres in en binnen enkele minuten krijgt u dan een e-mail. Daarin staan verdere instructies die u moet uitvoeren.

PRODUCTEN

Een artikele, dat beschikbaar is, kan direct in uw winkelwagen geplaatst worden. Als dat niet mogelijk is, is het artikel tijdelijk uitverkocht. NOS en gebruikte artikelen groeien niet na, en komen dus maar sporadisch nieuw binnen. Ook kan het zijn dat het artikel nog niet binnen is van onze leverancier. U kunt echter op de knop EMAIL MIJ INDIEN VOORRADIG klikken. Zodra wij dan weer voorraad inboeken, krijgt u automatisch een e-mail dat het artikel weer in voorraad is. Het is in de regel ook niet mogelijk om meer artikelen te bestellen dan wat wij in voorraad hebben. Voor speciale bestellingen neemt u best even contact met ons op.

Per product staat uitvoerig beschreven voor welk model en/of bouwjaar het geschikt is. Alsook eventiele maten en gewichten.

Bent u dan nog niet zeker, dan kunt u ons altijd bellen of mailen.

De kleur van het plaatwerk op de foto's dient enkel ter illustratie. Soms worden de plaatdelen ge-olied geleverd of blank, soms ook in een transportlak. Delen in transportlak dienen altijd alsnog gespoten te worden. De tranportlak is enkel ter bescherming maar niet geschikt als grondlak of als eindproduct. 

Lichte vliegroest en deukjes zijn altijd mogelijk door opslag en transport. Reclamatie op basis hieran is onder geen enkele voorwaarde mogelijk. Het blijven immers reparatiedelen en aanpassingen danwel modificaties alsook andere bewerkingen blijven noodzakelijk.

Sommige plaatdelen zijn van zg. repro of B-kwaliteit. Aanpassingen zijn dan altijd noodzakelijk. Daar waar er een beter alternatief is, geven we dat immers ook aan. Voor sommige reparaties kan dat genoeg zijn, doch wij geven altijd de voorkeur aan topkwaliteit danwel A-kwaliteit. 

NOS betekent New-Old-Stock en zijn originele Volkswagen onderdelen die nog nooit gebruikt zijn. Deze zijn afkomstig van VW zelf of van originele VW-leveranciers. Soms zelfs nog in originele verpakkingen en/of voorzien van VW sticker. Aangezien deze delen doch reeds 40-50 jaar of nog ouder zijn, zijn deze weliswaar ongebruikt en nieuw, doch worden deze als marge-artikel verkocht. Garantie en retour is derhalve ook niet mogelijk. Dit wordt immers in beschrijving en in onze voorwaarden duidelijk gecommuniceerd. NOS delen zijn zeer beperkt beschikbaar en hier geldt dus ook OP=OP!

Sommige artikelen zijn enkel op ruilbasis te koop. Onze leveranciers herstellen of gebruiken het ruildeel vaak nog als donor voor revisie. Indien geen inruil dan komt de borg bovenop de artikelprijs. De borg wordt apart gefactureerd. Dit is o.a. van toepassing bij startmotoren, dynamo's, motoren. Blijkt het ruildeel in te slechte staat dan zal de borg niet teruggestort worden. Correspondentie hierover is niet mogelijk.

BESTELLING

Nee, wij hebben immers uw gegevens nodig om de order te kunnen verzenden. Wij verkopen uw gegevens niet verder aan derden. Deze worden uitsluitend gebruikt voor verzenden en facturatie.

Bestellen in onze online shop is eenvoudig en wertk als volgt:

Wanneer u alle gewenste artikelen in uw winkelwagen geplaatst heeft, gaat u naar de kassa door te klikken op de knop KASSA. Als aangemelde klant zijn uw gegevens dan al ingevuld, bent u nog niet geregistreerd dan kunt u dat hier direct doen. Vervolgens doorloopt u de betaalprocedure en zal uw order binnen de aangegeven levertijd worden bezorgd.

Ja, telefonisch bestellen is mogelijk. Via ons telefoonnummer 061-1303138.

Bij voorkeur tussen 10-18 uur.

Nee helaas is dat niet mogelijk.

Bestellingen per mail graag sturen naar info@busok.nl. Aangezien wij deze handmatig moeten verwerken, is de levertijd dan wel ietsje langer.

Ja. Onze online Shop is zowel op desktop, laptop en tablet of smartphone te gebruiken.

Ja. Wij leveren wereldwijd. Deze bestellingen kunnen echter langer duren dan de aangegeven levertermijn afhankelijk van internationale koeriersdiensten alsook douane controles. Hier hebben wij geen invloed op. 

Nee.

Ja, bestelling kan geannuleerd worden mits deze nog niet verzonden is.

U ontvangt vrijwel direct na uw bestelling een bevestiginsmail. Daarin ziet u nogmaals alle bestelde artikelen, prijzen en leveradres. Zou er iets niet kloppen, dan best z.s.m. contact opnemen per e-mail aan info@busok.nl. De bestelling gaat vervolgens ons systeem in en wordt voorbereid en verstuurd. In de regel duurt dit 2-3 werkdagen. Nadat uw order is verstuurd, krijgt u zowel van ons als van postNL een mail met de tracking code waarmee u de zending kunt traceren.

Ja dat kan. U dient zich in te loggen en klikt dan op MIJN BESTELLINGEN.

Voor vragen over uw bestelling, kunt u mailen naar info@busok.nl of bellen naar 061-1303138

BETALING

Betalingen kunnen per bankoverschrijving, iDeal, Paypal.

Voor elk land zijn er andere mogelijkheden.

Creditcards accepteren wij niet.

Bij afhaling kunt u ook pinnen of contant betalen.

Wanneer u met Paypal betaalt, wordt u direct doorgelinkt. Paypal betaling worden altijd met een klein percentage belast.

Nee, betaling in termijnen is niet mogelijk.

Ja dat is mogelijk.

Ja, factuur krijgt u altijd per mail. Niet op papier.

U krijgt altijd een e-mail met uw factuur. Soms belanden deze in de spam.

LEVERING EN VERZENDKOSTEN

Ja wij verzenden wereldwijd. Doch niet voor alle landen hebben wij een standaard ingesteld tarief. Verzendkosten zijn afhankelijk van waarde, formaat, gewicht en bestemming. Voor een prijsopgaaf neemt u best contact met ons op via info@busok.nl. Houd er rekening mee dat de douana extra invoerkosten kan berekenen. De hoogte daarvan is ons niet bekend, daarvoor neemt u best contact op met uw landelijke douane.

In de regel verzenden wij alles met PostNL. Verzending per koeriersdienst of transporteur is alleen mogelijk bij oversized pakketten of pallets. Standaard pakketten sturen wij niet met ander vervoerders.

Verzending van kwetsbare artikelen zoals bijv glas en interieurpanelen is altijd op eigen risico. Afhaling geniet dan de voorkeur.

Afhaaladres (op afspraak): BUS-ok, Past. Cramerstraat 18a, 6102AC te Echt

In de regel leveren wij (mits anders aangegeven) binnen 2-3 werkdagen. Bestellingen geplaatst op donderdag en vrijdag komen dus niet altijd voor het weekend aan! Grote en internationale zendingen duren altijd iets langer.

Mocht uw bestelling uit meerdere pakketten bestaan, dan gelieven wij u er rekening mee te houden dat deze mogelijk niet tegelijk geleverd worden.

Alle orders worden met zorg verwerkt. Om evt. transportschade tot een minimum te beperken, kan het zijn dat uw order in meerdere pakketten wordt verstuurd. Niet alle delen kunnen immers samen in hetzelfde pakket vanwege formaat of andere specifieke eigenschappen. U krijgt per pakket een aparta tracking nummer waarmee u uw zending kunt volgen. Moesten delen in backorder staan, dan wordt u hierover zsm bericht. Deze delen zullen dan zsm worden nagestuurd.

Verzendkosten worden berekend op basis van grootte, gewicht, waarde en afstand. Deze worden altijd gecheckt binnen 6 uur na uw bestelling. In sommige gevallen kan de software dat (nog) niet en zal u zsm hierover geïnformeerd worden. Na akkoord, ontvangt u dan een nieuwe factuur voor de bijkomende kosten.

Nee, briefpost is niet te traceren en derhalve niet mogelijk. Briefpakje doen wij wel, doch deze gaan aan hetzelfde tarief als een standaard pakket. Verzendkosten zijn immers kosten voor vervoerder, verpakking en verwerking van uw bestelling.

U ontvangt een e-mail van ons alsook van postNL met de tracking code nadat uw zending is verstuurd.

Ja afhaling is ook mogelijk, doch uitsluitend op afspraak. Dit kan maandag t/m vrijdag van 10-16 uur.

Afhaaladres: Past. Cramerstraat 18a, 6102AC te Echt

(poort bij nr 2 oprijden!)

RETOUREN

Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst. Kosten zijn ten allen tijde voor koper, mits BUSok een fout heeft gemaakt. Graag factuur toevoegen. 

NOS, gebruikte delen en snijwerk (meterwaren) zijn van retour uitgesloten.

Retouradres: BUSok, Past. Cramerstraat 18a, 6102AC te Echt

Retouren worden uitsluitend terugbetaald aan het rekeningnnummer dat via mollie.com bij ons bekend is. Na ontvangst retour wordt het artikel excl verzendkosten en administratiekosten terugbetaald binnen 5-7 werkdagen.

NOS artikelen, gebruikte artikelen en zg. meterwaren (stof, slangen, afwerkprofielen) zijn ten allen tijde uitgesloten van retour. Retourvoorwaarden voor bedrijven zijn anders, contacteer ons voor meer info.

PRIVACY POLICY

Uw gegevens worden enke gebruikt voor facturatie en verzending van uw order. Deze worden veilig opgeslagen in onze database en niet doorgestuurd naar derden.

Ja, deze vind u hier: https://bus-ok.nl/Privacy-Policy

CONTACTGEGEVENS

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10-18 uur onder telefoonnummer 061-1303138. 

Ons e-mail adres is info@busok.nl. E-mails worden normaliter binnen 24 uur beantwoord.

Ons afhaalmagazijn ligt in Echt, midden-Limburg. Afhaling is uitsluitend mogelijk op afspraak.
Het adres is Pastoor Cramerstraat 18a, 6102 AC te Echt.

Oprijden bij nr. 2 poort bij nr. 18 is altijd dicht!

Aanmelden voor geregistreerde klanten
Wachtwoord vergeten
Nieuw hier? Nu registreren