T1 Plaatwerk

Gebruikte achterkleppen, maar ook nieuwe zijn inmiddels leverbaar. Sluitplaatje, zijgeleiders en stangetjes voor model tot 1964.

Het front is het gezicht van de T1, moet natuurlijk bij elke restauratie goed gedaan worden. Hiervoor hebben we reparatiedelen in diverse hoogtes van 5 tot...

Zijpanelen in alle mogelijke uitvoeringen om de T1 te restaureren. B- C en D-stijlen vind u hier. Alsook alle andere delen die aan de zijkant nodig zijn.

Voor de T1 hebben wij op voorraad: dakhuid, hemellijsten, dakgoten, en ook complete daken.

Een goede basis voor herstel begint bij een goede bodem: dorpels, dwarsbalken, bodemplaten. Al hetgeen vaak verslechterd is door pekel, water en vuiligheid....

Voor de klapdeuren van de T1 en de restauratie daarvan bieden wij hier onderdelen aan, van groot tot klein. Scharnieren, stiften, deurvanger en binnenkort...

De T1 motorklep hebben we als nieuw onderdeel, in een zeer mooie kwaliteit. Scharnieren, uitzetter, en alles wat erbij hoort vind u hier.

Kniestuk, dogleg, instap, zwanenhals... Het heeft vele benamingen maar dit onderdeel heeft altijd veel te lijden bij het in- en uitstappen en is vrijwel...

Complete bumpers, maar ook steunen, overriders, rubbers. U vind het hier in deze categorie. Slash cut, diamond cut en pressed bumpers.

Alle delen voor de cabinedeur overzichtelijk bij elkaar: scharnieren, deurvangers, geleiders.....

Sloten, slotvangers, klinken......... want vrijwel elk slot is na 50 jaar kapot.

Specifieke delen voor de enkele (pickup) en dubbele (doka) cabine vind u hier: zijkleppen, scharnieren en achterhoeken.

Met zijn zg. sunroof heeft de Samba meer lichtinval dan een gewone bus. Dit mooie gat is een zeer luxe optie en de delen ervoor hebben we natuurlijk voorradig.

NOS staat voor New Old Stock. Nieuwe oude/originele voorraad. Deze zeldzame delen zijn net zo oud als uw bus. Worden steeds lastiger te vinden....

Onze bestsellers
Een historische bus bestaat grotendeels uit staal. Frontpaneel, zijpanelen, achterhoeken en bodemplaten. Maar ook complete daken. Metaal en vocht gaan doorgaans niet samen, vrijwel elke bus heeft zijn dosis ijzer zeker nodig. Alles in best leverbare kwaliteit. Kniestukken, dorpels, cabinevloeren, en nog veel meer.