IRS kit voor T1 spijlbus
(afkomstig uit een partij, eenmalig aanbod, inbouw is specialistenwerk!)
IRS KIT :
———————————–
Wilt u beter brandstofverbruik en hogere topsnelheid samen met een meer moderne uitstraling, dit is de weg te gaan. Als uw vertragingskasten zijn verwijderd, weet de tijd om te denken over de IRS. Door het aanbrengen van late kever transmissie en eventuele Bay bus aandrijfassen (niet automatische ) u kunt dat oude bus tranny en vermindering van de vakken. U ofwel 68-69-hubs gebruiken als uw nadat de 205 mm grote bout patroon, of 70-79 bus hubs als je gaat om te wijzigen de wielen. MOET u 68-69 swing armen en veerplaten ongeacht hubs dat u gebruikt. Wij adviseren dat u alleen originele 68-69 VW swing armegebruikt of onze eigen nieuwe cd’s jig gelast replica swing armen als u originele onderdelen niet kunt vinden. Wij raden verkorten of wijziging van de swingarmen af . Dat is waar de problemen beginnen. Deze kit neemt de onzekerheid over een IRS conversie. Het is essentieel dat de juiste geometrie is gevestigd , overmatige slijtage op CV gewrichten , niet te vergeten rippen uit haken wanneer de baan is niet correct gedaan. Laat u niet misleiden door anderen die trailing arm haakjes adviseren hulpaggregaten laatste en gelaste waar ze vallen! bouwen een chassis met juiste ophangpunten eerst en dan passen de delen! De nieuwe chassis benen in staat stellen de juiste plaatsing van swing armen. De minimaal vereiste onderdelen die u van onszelf vereisen zal zijn 1pr van chassis benen, 1 paar van schok mounts en ik zou aanraden de bout kit die sommige fijne draden metrische bouten die moeilijk bevat zijn te verkrijgen zelfs in Europa.