T1 Plaatwerk
Gebruikte achterkleppen, maar ook nieuwe zijn inmiddels...
Het front is het gezicht van de T1, moet natuurlijk bij elke...
Zijpanelen in alle mogelijke uitvoeringen om de T1 te...
Voor de T1 hebben wij op voorraad: dakhuid, hemellijsten,...
Een goede basis voor herstel begint bij een goede bodem: dorpels,...
Voor de klapdeuren van de T1 en de restauratie daarvan bieden wij...
De T1 motorklep hebben we als nieuw onderdeel, in een zeer mooie...
Kniestuk, dogleg, instap, zwanenhals... Het heeft vele benamingen...
Complete bumpers, maar ook steunen, overriders, rubbers. U vind...
Alle delen voor de cabinedeur overzichtelijk bij elkaar:...
Sloten, slotvangers, klinken......... want vrijwel elk slot is na...
Specifieke delen voor de enkele (pickup) en dubbele (doka) cabine...
Met zijn zg. sunroof heeft de Samba meer lichtinval dan een...
NOS staat voor New Old Stock. Nieuwe oude/originele voorraad....
Een historische bus bestaat grotendeels uit staal. Frontpaneel, zijpanelen, achterhoeken en bodemplaten. Maar ook complete daken. Metaal en vocht gaan doorgaans niet samen, vrijwel elke bus heeft zijn dosis ijzer zeker nodig. Alles in best leverbare kwaliteit. Kniestukken, dorpels, cabinevloeren, en nog veel meer.